I said I loved you in the summer ,But will I love you in the fall

idag har jag varit med isa & sofie. Jag färgade sofies hår typ svart :). vi gjorde inte så mkt,
va på affären & massa. hahha har jätte ont i magen för jag fastna i fönstret i skolan idag..
för vi har omklädnings rum i källaren, så har man inte nån teckning där. så skulle jag ringa sofie
så lärde jag hänga ut ur fönstret, så fastna jag i klähängarna för jag hade skärp,amanda & sandra
hörde inte mig när jag skrek heller för dom stog och snacka så hängde ju där i nån minut.. hah så typisk
mig. aja isa drog iaf för 1 timme sen & jag har varit ute & sprungit & duscha , nu ska jag locka håret till imorgon
och sen sova...

lite webb bilder sen idag ;

när jag färga sofies hår & felix i bakgrunden.


bellis






ny duschade & fina , ohja!


ruuuuuuuuuuuuuuumpa!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0