Say that you will stay. Even if I know you won't.

Hej. Har inte bloggat för fick bråttom iväg igår, åkte till valbo med Tove,Bella och Amanda vid 5-6 tiden. Köpte två tröjor. Vissar er imorgon. Vi fika och sen så tog vi bussen och mötte nån Alexander och sen vidare till escape och spela lite cs , hahaha! Jag va grym (y). Sen vid 11 tiden gick jag och köpte en hamburgare på donken och sen vidare till city kiosken och köpte energi dryck sen så tog jag och bellis bussen hem till henne. Kolla på film och sånt sen somna vi. Idag vakna vi sent, sen åkte vi hem till mig käka,duscha,bytte kläder osv. Sen så åkte vi till stan med sofie också. Köpte nytt busskort,bytte sims och så lämna jag tillbaka en tröja. Sen så åkte vi hem till Tove. Sen fick vi skjus tillbaka till stan jag,tove och bella köpte B´j och så hyrde jag gossip girl och Tove 3 andra filmer. Åkte hem till henne och kolla på film sen vid 11 gick jag hem. Och nu sitter jag här vid datorn. Ska kolla på gossip girl sen sova. Måste fixa massor med grejor imorgon.!
Random bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0