20:51 2010-11-09

tjabba!!
Är hemma från Uppsala har vart de en timme kanske. Jag åkte ditt med Emma.
Vi tog tåget 12.37 :). Sen när vi kom fram gick vi på stan en stund. Sen så gick vi vidare till fyris..
HAHA... Vi hittade inte ens dit.. Illa för fan! Fråga tyå 10 olika personer.. För jag hade för mig att
man skulle komma till fyrishov typ på en gång men det gjorde man ju inte så klart. Och jag va sten säker
på att jag hitta. Eftersom vi har vart där med handbollen. & så har man väl badat där när man va mindre. Aja..
Ringde iaf till Andreas men han hade lektion eller nått. Sen så ringde jag till Hannes.. Fast när han svara så va vi tydligen precis utanför... hihih lyckade tjejer asså. Träffa även Sanna på den dära "mässan" eller va de va hahah. Hon Va ju där för Guc eller asså typ "välkommna än in". Blev även interljuvad av tidningen. Emma och jag kom precis in från snö stormen.. Så är de nån som trycker upp en kamera rätt upp i ansiktet och ska interljuva än. Hon ba: om ni har tur blir ni med i 18minuter imorgon.. "om vi har tur.." hon mena väl otur?. Sen så gick vi tillbaka till stan efter vart där 2 timmar eller nått. Gick och käka på subway och sen gick vi på stan. Emma köpte lite grejer. Och sen tog vi tåget hem som var 20 min sen... oj ska nog sluta skriva nu.. eller va tycker ni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0