En tripp i huvudstaden

som ni ser ovan, så fattar ni att jag har varit i stockholm och shoppa med Bella och Hennes mamma.
Vi hade de jätte mysigt i stockholm. orkar inte berätta om dagen är sjukt trött.. ska ta en film och gå och sova snart. Vissar er va jag har köpt och lite bilder från sthlm imorgon.


lite kaos grejer jag hann med och göra idag!

[x] - spydde i sthlm.. (fast inte mitt på stan)
[x] - glömde mobilen hemma.(så dom inte kunde få tag på mig eftersom dom åkte buss & jag tåg)
[x] - tappa bort mig i sthlm
[x] - hållde på missa tåget
[x] - Ramla med cykeln
[x] - sakt till nån engelsk gubbe att jag skulle bli ett flygplan?ahahah. & att jag jobba med småbarn tror jag!
kommer inte på så mkt nu men hände så mycket knas fast endå roligt idag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vrf spydde du ? :ass

2010-11-04 @ 13:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0