fråga och svar!

Har fått jätte många frågor om jag har slutat med fotboll..
Njaa.. Nej jag har inte slutat har mer "uppehåll" eftersom jag inte tycker att de är lika roligt längre, så ska jag inte spela på ett tag. Men börjar nog snart igen. Men vi har träning på Tisdagar nu på vintern , och jag tycker inte de är nån bra dag.. Aja får se hur det blir med fotbollen.!


Har ju inte spelat sen jag gjorde illa mig,på matchen mot huge.  ;-)
Fast den här bilden är då när jag och felix hade spelat fotboll hemma. Så sprang jag barfota och skulle hämta bollen så klev jag så jävla snett så jag fick hoppa på kryckor. Lyckat att få hoppa på kryckor 2 gånger på en sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0