gårdagen!

Tjenare. ska börja med att förklara varför inte jag blogga igår när jag sa de.. Jag glömde lägga upp inlägget
så de va i "utkast" eller va man ska säga. Aja kan iaf berätta va vi gjorde igår. Jag fixa mig osv. Sen så gick jag hem till Tove (ja,hon bor oxå på brynäs!) Så åkt vi till stan med tessan(toves mami) & oskar (toves lillebror). Så gick vi till salongen (där jag klipper mig). För Tove skulle kolla på löshår (äkta *blink*) Sedan så gick vi till Br för oskar skulle köpa leksaker han fyllde ju år i torsdags. Sedan så gick vi och fika på waynes i källaren, Mysmys. Satt där i nån timme sedan skjussa tessan hem oss till tony (toves pappa). Kolla på idol och hade de allmänt trevligt. Juste amanda & bella kom oxå. Och bella drog hem vid 12. Sen så sov jag och amanda hos tove!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0