lovelyy

Hejsan. Sitter hos tove med hon,amanda & bella. Dom sitter och kollar på tv i vardags rummet. Jag ska oxå gå och sätta mig med dom efter jag har skrivit här. Dagen i skolan gick faktiskt fort.Sandra,Jag & Emma besämde att vi ska till Uppsala imorgon på programmässa på fyris. hihi najs. Ååh då blir de efter längtade subway. Juste fick även mycket beröm på Matten idag, Inga sa att de skulle gå jätte bra för mig på nationella på muntliga för jag stog för de jag sa och va bra på att övertala. *stolt*. Fick även beröm på svenskan. "ska sluta skryta nu".. hhehe. Aja syns ikväll. Lovely!!

gammal bild. trust me!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha varför lägger du ut en sån där bild? :)

2010-11-09 @ 08:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0