Snart helg.!

Hejsan. Kom precis hem har jätte ont i huve. Iaf ska berätta vad jag har gjort idag, fast jag egentligen inte har lust och blogga idag. Skoldagen gick ganska fort. Hade idrott ute?och de va ju skönt. Hade snöbolls krig som vanligt..Inte min grej de där. För jag förlorar ju jämnt.Fast idag vann jag :D. Snömulla Julia och Oliver. Så himla skönt att snömulla oliver. Sen efter idrotten hade vi So. och då läste mick. Haha då somna jag i soffan i klassrummet. Så hade jag börja snarka..!Så vakna jag av att alla skratta.HAHA. Blev sur på oliver för han inte väckte mig.Eftersom han också satt i soffan.Sen efter de åkte jag in till stan och köpte godis sen gick jag och sandra till real. Tog bussen vid 7 tiden hem. Så nu är jag hemma. Oj blev lite långt. men skit samma! hejdå!


hahaha..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0