"PS. Lycka till ikväll"

Hej, ska berätta om min dag lite snabbt nu. När jag vakna hoppa jag direkt in i duschen och sen så gjorde sofie mat. (potatisbullar). Sen så fixa jag mig. Sen vid halv 2 åkte jag till farfar fika och hjälpte han med hans dator.Sen mötte jag ella på stan så köpte vi bio biljetter till dumma mig. Köpte popcorn och läsk. Sen kl 4 börja bion. Slutade vi 6 så då hämta farfar elle och skjusa hem henne. Då tog jag bussen till mamma. Köpte busskort och sen hämta jag min plånbok oxå. Sedan tog jag bussen tillbaka till gävle. Så då gick jag hem i REGNET! sen när jag kom hem käkade jag och sen så blogga jag ju lite?. sen så kolla jag på tv. De va min dag! :)


Nu måste jag släcka lampan och stänga av datorn eftersom jag ska upp kl 06.15 för tåget går från gävle 07.49. Men ska försöka hinna lägga upp dagens outfit. Så kommer inte kunna blogga så mycket imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0