10/25

hejhej.
Kan börja berätta om min dag. Börja med att jag klev upp ungeför 20 min innan vi skulle åka.. suck!  Men va så himla trött, kunde inte somna igår. Så ska gå och lägga mig tidigt idag. eller ska försöka iaf. Sen prao jag på preem, Fast de va nån Johanna som oxå prao där som tur va hon va iaf jätte snäll. *gullgit * ;). Sen så sluta jag vid 15.00 så då tog jag bussen till stan mötte upp sofie. Så kika va runt på stan. Sofie köpte hårfärg och nå mer tror jag. Jag köpte inget eftersom jag ska spara mina pengar till nästa onsdag. Sen så gick vi och käka middag på mingel & bar as mysigt där!. Båda tog lasagne. Sen så tog vi bussen hem. & kom precis hem nu. :)

dålig mobil bild på min mat idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0