kom ut ikväll

Tjenare.
idag så hade vi idrott i skolan och vi har ju idrott på rotskär. Så kom oliver & thim med deras moppar. så åkte emma och sandra med thim. Så åkte jag med oliver. Förstår ni hur rädd jag var eller..? för dom kör ju inte precis lugnt som jag skulle göra. hehe. kändes som jag och oliver skulle ramla så som martin gjorde. för de hade ju regnat tidigare. så de va halt.. fast som tur ramla vi inte. aja nog pratat om skolan. vi slutade 1. sen så åkte jag och amanda hem till gunvor. (min gamelfarmor) och fika. Sen åkte vi till bomhus hem till kate där kate & marre va. lämna nå skor som amanda hade lånat. och nu kom vi (amanda&jag) precis hem till tovis. ska ut och möta bella om ungefär 5 minuter. Tror vi ska bara ta de lungt idag. för imorgon ska ju jag på party. Aja men vi syns senare idag. För nu ska manda ha datorn och jag ska sjunga sing star ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0