lära känna mig bättre.. kanske

Hur bor du: Hus i brynäs & älvkarleby

Brukar du komma i tid: hihi njaa nä.

Hur lång är du: 1.60

Kan du laga mat: jorrå

Har du någon fobi: hah har massor

Hade du en bra kväll igår: kommer inte ihåg va jag gjorde, men de hade jag säkert

Vilket är ditt senaste inköp: oboy i skolan

Din favoritdryck på morgonen: vatten kanske? dricker inte på morgonen

Var fick du dina senaste pengar ifrån: pappa

Har du sovit i din egen säng inatt: nej

Vad hade du sönder senast: min cykel..

Vem snackade du med senast: pappa

Alkoholhaltig favoritdricka: smirnoff ice kanske

När gjorde du senast något riktigt dumt: idag kanske

Saknar du någon just nu: nej

Vad ska man göra för att få dig irriterad: olika. bror på vem det är

Intressen: shoppa,va med kompisar,träna & festa

Senaste person du ringde: mamma

Vad drack du senast: vatten

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: blä. ingen

Använder du hudkräm: varje dag

Attraheras du av män med skägg: låt mig tänka... neej

Är du nöjd med ditt liv som det är nu: jaa

Vilken låt lyssnade du senast på: gubben i lådan - daniel adams-ray

Vad tycker du är äckligt: regn,fötter & djur

Har du pengar på mobilen: ja

Vilken svordom använder du mest? fan,fitta,kuk, osv

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?  vara med, hehe (a)

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? kläder,lägenhet,hund & åkt utomland (a).

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? yesyes

När var senast någon stötte på dig? idag

Vad åt du till middag senast? vetinte

Äger du några popband t-shirts? haha va?

När flög du senast? vet inte typ förra året

Pratar du några andra språk? jaa spanska & engelska

Har du gråtit offentligt? ja eller va?

När sov du senast på golvet? i sommras

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 10 kanske

Är dina dagar fullbokade och stressiga? jaa

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? ehm?.. haha inte vet jag

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? japp.. varför inte liksom?

Tycker du om att krama folk? jodå

Något pinsamt om dig? haha.. att jag alltid säger fel saker i fel tillfällen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0