min dag! :)

bella drog för en halv timme sen. så nu ligger jag och kollar på top model som är slut när som helst. Ska kolla på new york fruar efter det. Idag i skolan va iaf bra hade matte möte och de gick super. Sen drog jag och sandra till coop för vi ska ha halloween disco om 2 veckor. Så ska dom sponsra oss med 6kilo lösgodis,massa läsk & popcorn awesome. Sen så va jag på möte på rotskär oxå. Sen slutade vi. Så då va jag och nästan alla från klassen kvar på extra slöjden sen missa jag och sandra 16.00 bussen. Så fick ta nästa. och efter de mötte jag bellis!

Kommentarer
Postat av: Danne

Kanon med matten o allt godis från Coop.



Bra jobbat

2010-10-19 @ 01:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0