min söndag va perfekt!




Hejhej. haft en bra söndag? de har iaf jag. Börja med att jag vakna hos sandra av att solen sken rakt in.. Så då va de bara att kliva upp.Så vi kolla på film och sen kom magnus&helena hem med china mat. mums! Sen så duscha vi och fixa oss sen drog vi ner på stan för de va post kods miljonären eller nått sånt på stan med massa stånd. Så köpte remmar och sen så tog vi bussen till valbo. Där vi gick och kolla på kläder hitta ingenting. hitta inte ens vantar eller nått?. ska iaf ner på stan imorgon och kolla efter thigts dom som jag vissa att jag ville ha för typ en vecka sen. De va iaf en kanon söndag!





Kommentarer
Postat av: anna

du har så fint hår.

använder du nå speciellt balsam eller shampo?

2010-10-18 @ 07:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0