PLUGGIS mitt nya namn kanske?

kom precis hem från doktorn. Så nu ska jag sätta igång med att plugga stenhårt!
visst är jag duktig mamma för jag vet att du kommer att läsa de här ? ;)
måste göra klart no provet,ska göra klart prao grejen,& sen så ska jag göra matten & börja med engelska glosorna..för imorgon får vi ju hemkunskaps prov som vi ska göra hemma så bäst att göra klart allt annat.
inte alltid lätt att gå i 9an.
men bara att ligga i. Ska iaf göra skit mycket i matte boken så jag kan göra provet på fredag. =DD.
idag va jag bäst på matten (a) gjorde 40 uppgifter och annars brukar jag göra 18 uppgifter max.
tänk om jag blir skolnörd?.. 


 

Kommentarer
Postat av: Kram Mamma

Hejja dig!! Bra jobbat med läxorna :))

2010-10-04 @ 21:46:34
Postat av: Big sis

Undra vem som fick hjälpa skitkorven för att lyckas...!

2010-10-05 @ 00:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0