spring för ditt liv

hejhej. ska berätta om min dag lite snabbt. Efter pappa,jag & helena hade vart i valbo. så åkte vi och fika sen så skjussa dom mig till bella. Där va bella,tove och amanda. Jag va typ där 1 timme sen kom tessan (toves mamma) och hämta mig och tove. då skjussa hon mig hem till tove. Sen så har jag pluggat no de jag fatta iaf. Sen så har jag börja på prao dagboken men är inte riktigt klar en. Men nu ska jag ut och gå/springa får se va jag orkar. Sen så ska jag hem och duscha och göra klart praoen och sen så ska jag hoppa i säng, Får se om jag bloggar mer sen eller inte . aja puss hej !

ni kan ju alltid ringa och va social med mig medans jag är ute .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0