Svar!

johanna om en gång va han bara min:
har du nå planer för lovet?!hör av dig annars!<3

jag har ganska mycket planerat på höstlovet.

Fredag: Halloween disco för dom mindre på skolan som vi 9alfa ska ha.
Lördag: Barnvakt åt min kära lilla syster Ella. Och ska nog va med en killkompis då oxå. Mys
Söndag: kolla på nån match
Måndag: Klippa och slinga mitt hår =DD
Tisdag: Åka hem till farfar och fika osv.
Onsdag: Sthlm och shoppa
Torsdag: Uppsala i think! ;)
Fredag,lördag & söndag vet jag inte va som händer, eller inte va jag kommer ihåg men har säkert planerat nått.

Kommentarer
Postat av: momi

VEM SKA DU TILL UPPSALA MED? SVARA TILL MIN BLOGGISH HEJDÅ!!!!

2010-10-27 @ 21:59:41
URL: http://nattstad.se/mohamedtouzari
Postat av: Anonym

Lätt att jag är på :D hehe

2010-10-27 @ 22:05:57
URL: http://nattstad.se/mohamedtouzari
Postat av: Anonym

Hur många besökare hade du idag?

2010-10-27 @ 22:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0