Fredag! :)

wihuu idag är de bästa dagen på vecken nämligen fredag =))) ..
idag i skolan på idrotten så hade vi fotboll gissa va jag gjorde när jag
skulle göra mål?! nämligen sköt rasmus på snopppen.. oppss ;) eheh jag
och sandra tyckte de va skit kul, men inte han.. konstigt ?nä.
iaf  efter skolan så åkte jag hem till bella & va med henne och linnea
en stund. sen tog jag bussen hem till pappa , och där hämta mamma mig
och sofie för vi lärde hämta paketet innan 6 för då stängde de tydligen.sen efter
vi hade gjort de tog vi bussen in till stan igen. så vi kom precis hem nu ska jag fixa
mig och vänta till pappa & sofie kommer hem med pizzan.. blää! sen så drar jag till lillbög!





pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0