gud va kallt de börjar bli?

Tjenare,  idag va jag i skolan som vanligt?. vi leta iaf prao plats typ i 2 timmar omöjligt..?
Så vi får väl prao på skolan eller nått.. Så amanda och jag drog vid 1 tiden från skolan tog bussen
till stan. Både jag och amanda somna på bussen. Så vakna jag av att sofie ringde mig. Hon sa att jag skulle
hoppa av vid engelska. Så kom jag på att jag inte skulle väcka amanda hihi busigt. Så jag hoppa av bussen
medans amanda fortsatt  och sova. hihi sen så ringe hon mig bah VART FAN ÄR DU? busscahffören kom och väckte mig och alla på bussen va borta. heheh. :) kulkul. sen så mötte jag och sofie iaf henne på stan. Jag,sofie och amanda gick och fika på stan, sen gick vi och leta efter höst jacka och skor. Sen efter de åkte jag och amanda hem till tove & där va även bella, så vi tillbringa dagen med dom. Härligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0