i skolan. =)

Sitter i skolan nu, har precis käkat.ska upp till datasalen snart och ha so, hoppas vi ska göra nått kul eller de gör man alltid om han mick ;). Har inte hänt nått speciellt än i skolan har iaf hunnit haft sv (med författaren nicklas krog),Matte,& spanska jag och sandra tränade till provet på torsdag känner att de kommer gå bra. Sen nu ska vi ha so sen musik så vi sluta 14.00 idag . Då tar jag och amanda bussen till stan. Sen cyklar vi hem till mig. Så ska jag laga mat. hehehe lycka till kan behövas kan jag lova. Ska iaf fixa mina ögonbryn idag om jag hinner, =DDD


här sitter vi just nu





och sen ikväll ska jag göra "vill ha lista" som nån ville att jag skulle göra




Kommentarer
Postat av: Anonym

naaaaaaaajs

2010-09-21 @ 17:02:41
Postat av: Amanda

lägger du in bilderna från mobilen till datorn när du lägger ut bilder när du är i skolan eller mobilbloggar du ?!:)

2010-09-22 @ 22:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0