I'd rather be with you

efter skolan, åkte jag hem till pappsen & duscha, sen åkte han och tog ut pengar åt mig.
& så klart missa jag tåget hehe.. så linnea & bella stog och vänta på mig vid tågstation.
Men vi tog iaf 17.30 tåget till uppsala. Direkt när vi kom dit gick vi till holmlunds så köpte
jag en svart wesc tröja. sen så stängde stan. så gick vi till SUBWAY och käka, mycket gott!
men fattar inte varför dom aldrig har ljus bröd?!. sen gick vi till nå chill ställe och satt där en
stund sen tog vi tåget till tierp & bussen där i från hem. väldigt skön dag. imorgon ska jag och
bella kanske till tierp?! hahah fråga mig inte varför.. ;)

och så kommer de lite älskade webb bilder..egoo mm. ;) hah no lifer..










tröjan jag köpte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0