söndag

jag och bella fixade oss , sen drog vi till sätra och kolla på jontes match, hhihi va ju tvungen och kolla inte ofta de händer att uppsala bor är i lilla gävle. han blev iaf matchens lirare och allt sen efter de drog jag och bella till kate och kolla på film och gick och köpte pizza mycke gottt!  sen tog vi typ halv 5 bussen till stan sen vidare till hemsta för att hämta bellas  busskort av mohamed. sen följde bella med mig hem till älvkarleby. Så vi gick och handla och allt möjligt. Nu har jag nästan packat in alla kläder i garderoben. duktigt . men nu ska jag ta bort mitt smink och kolla på i rymden finns de inga känslor eller va den heter. börjar få ont i huve nu igen , så måste sova !


juste lägger upp bilder sen helgen imorgon om jag orkar.


nåra bilder sen i sommras



Kommentarer
Postat av: ;)

Är det din pojkvän?lägg upp bilder på han?

2010-09-12 @ 21:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0