svar på frågestunden! :)

en kompis till dig om svara på frågerna nån dag i veckan eller helgen!:
Vilka lag har du spela fotboll i?

Vilken sport är du bäst på handboll eller fotboll?

vilken skola går du på?

vart bor du?

svar: brynäs,skutskär, älvkarleby och nu gefle if

hm..tror jag är bätter på handboll faktiskt!

älvboda friskola i skutskär.

jag bor i äby och brynäs
16 September, 11:50  
  Anonym om svara på frågerna nån dag i veckan eller helgen!:
har du nån kille som du alltid kommer gilla?
Alltså vet inte om du fattar. Men nån som du alltid kommer typ gilla?

svar: oliver kanske . eller kanske inte för alltid men aa.
16 September, 07:52  
  Anonym om svara på frågerna nån dag i veckan eller helgen!:
är de nån kille du alltid kommer gilla?
som du liksom har gillat lite hela tiden?

svar: oliver kanske . eller kanske inte för alltid men aa.
16 September, 07:47  
  Anonym om svara på frågerna nån dag i veckan eller helgen!:
hade du och oliver sundell ett seriöst förhållande? :)
svar: om du menar de där på facebook?, så nej de va inte seriöst
16 September, 07:05  
  Anonym om svara på frågerna nån dag i veckan eller helgen!:
har du haft sex med jonathan lindgren?om du säger nej så ljuger du

svar: nej de har jag inte.
15 September, 22:54  
  Anonym om svara på frågerna nån dag i veckan eller helgen!:
har du haft sex med jonathan lindgren?om du säger nej så ljuger du
svar: nej de har jag inte.
15 September, 22:53  
  Erik Erik om svara på frågerna nån dag i veckan eller helgen!:
Sväljer du?

svar: kanske , kanske inte
14 September, 22:43  
  Mattias om svara på frågerna nån dag i veckan eller helgen!:
Vill veta din längd vikt o bh storlek. Vill du prata i tele me mig?
Puss

svar: 1.60  typ 50?. 70/75 A
nej de vill jag inte
14 September, 22:40  
  'S,jansson* om svara på frågerna nån dag i veckan eller helgen!:
vart vill du att jag bjuder med dig nästa sommar ?

svar: ayia napa eller sunny beach eller nått annat fest ställe
14 September, 22:17  
  anonyM om svara på frågerna nån dag i veckan eller helgen!:
har du haft sex fler gånger än din syster (sofie)?

svar: nej de har jag inte
14 September, 22:10  
  AMANDA BÄSTA ANDERSSON om svara på frågerna nån dag i veckan eller helgen!:
om du hade vart en kille men alltså själva du fanns fortfarande men det är bara inte du som är den skulle du ärligt talat kunna vara tsm med idajansson då ?

svar: hmm.. svårt.. nej jag skulle nog inte va tsm med "mig" själv. skulle inte kunna lita på "mig"
14 September, 22:04  
  mohamed om svara på frågerna nån dag i veckan eller helgen!:
Varför är du så blåst?
Vem är din bästa utländska killkompis som börjar på M?

svar: jadu.. jag vet inte min mamma kanske tappa mig i golvet eller nå när jag va liten?.
hah jaa de borde ju vara du mohamed som är min bästa utländska killkompis
14 September, 22:02  
  Anonym om svara på frågerna nån dag i veckan eller helgen!:
va ska/vill du gå när du går ut 9an?
va ska du bo osv..

svar: När jag går ut nian så ska jag gå på guc i uppsala.
jag skulle vilja flytta utomlands när jag blir äldre och typ öppna hotel eller nått.
14 September, 22:02  
  M om svara på frågerna nån dag i veckan eller helgen!:
Varför blir du inte min?

svar: eftersom jag inte vet vem du är så är de ganska svårt att veta varför?
14 September, 21:57  
  . om svara på frågerna nån dag i veckan eller helgen!:
Har du gillat någon på riktigt?

svar: har aldrig varit kär. men gilla nån på riktigt har jag gjort iaf.
14 September, 21:55  
  josefin om svara på frågerna nån dag i veckan eller helgen!:
brukar du ofta va otrogen?

svar: har aldrig haft nå seriöst förhållande
14 September, 21:52  
  Anonym om svara på frågerna nån dag i veckan eller helgen!:
vilken kille såg dig senast gråtta?

svar: andreas dottemar
14 September, 21:51  
  johanna om svara på frågerna nån dag i veckan eller helgen!:
vilken är din favorit färg? :)

svar: Rosa så klart :)
14 September, 21:50  
  . om svara på frågerna nån dag i veckan eller helgen!:
dom du kan prata allt till?

svar:sanna och sofie
14 September, 21:44  
  Anonym om svara på frågerna nån dag i veckan eller helgen!:
är det bättre att göra något och sedan ångra det eller inte göra det alls?

svra:  bror på vad man gjort. men jag skulle nog göra de och ångra de sen.
emma om svara på frågerna nån dag i veckan eller helgen!:
Vilken är din favorit film? :)

svar: har ingen. men när jag va mindre älskade jag mean girl kolla på den varje dag hihi :)
14 September, 21:41  
  AMANDA BÄSTA ANDERSSON om svara på frågerna nån dag i veckan eller helgen!:
vem gillade du senast?

svar:johan
14 September, 21:40  
  anni :- om svara på frågerna nån dag i veckan eller helgen!:
Om du fick chansen, skulle du tänkt dig bli en av de största bloggarna här i Sverige? Ha en massa läsare, tjäna massa pengar, men bli igenkänd vart du än går? :)

svar: jaa de skulle jag nog. :)
14 September, 21:40  
  anonym om svara på frågerna nån dag i veckan eller helgen!:
vilka är dina allra bästavänner

svar: har många olika. men tar tove efter som vi har ju kännt varandra enda sen vi föddes
14 September, 21:39  
  gangster om svara på frågerna nån dag i veckan eller helgen!:
Singel och kåt?
svar: singel är jag. och kåta är väll alla eller?
14 September, 21:39  
  AMANDA om svara på frågerna nån dag i veckan eller helgen!:
Vad tycker du är de bästa med dig själv?:)

svar: mitt utsende.. haha :)
14 September, 21:36  
  Angelica  ([email protected]) om svara på frågerna nån dag i veckan eller helgen!:
Favorit mat?
Favorit låtar?
Favorit person?

singel eller förhållande?! :)

svar: kyckling,ris och jordnötssås
har ingen favorit låt,men favorit artist är iaf just nu melissa horn
bella.

skönt att va singel, men tar nog endå förhållande
14 September, 21:35  
  MYRANDUUUUVEET! om svara på frågerna nån dag i veckan eller helgen!:
Måste man ställa en fråga? :)

svar: haha tönt du e :)
14 September, 21:33  
  haris  ([email protected]) om svara på frågerna nån dag i veckan eller helgen!:
hur mycket smink har du på dig varje dag? :D

svar: mascara,puder,ögonbryns penna,concealer
14 September, 21:30  
  Anonym om svara på frågerna nån dag i veckan eller helgen!:
träffa du nån najjsa killar under gävle cupen för några år sedan ;)

svar: haha yes, nåra killar från frölunda ;)
14 September, 21:29  
  jason om svara på frågerna nån dag i veckan eller helgen!:
singel

svar: jaa
14 September, 21:24  
  Matte nordström om svara på frågerna nån dag i veckan eller helgen!:
vill du ligga med mig? :)

svar: haha matte du bor lite förlångt bort
14 September, 21:24  
  Anonym om svara på frågerna nån dag i veckan eller helgen!:
oskuld o singel?

svar: nej.   ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0