två blondin systrar

hahah måste berätta om en sak som hände nyss. Jag går ner i källaren där jag och sofie har rum. kastar in mina väskor i mitt rum och tänder lampan. så ska jag kasta nått i sop tunnan. så ser jag nått lite brunt på golvet. jo så klart tror jag att de är  rått bajs. Blir liv rädd och skriker till sofie. KOM HIT FORT!!!
hon flyger upp från datan. kommer in i mitt rum. Båda springer upp och säger till mamma och danne. dom sitter och kollar på film så dom brydde sig inte. Så då sätter vi på oss gummistövlar och tar felix hockey klubba utifall de skulle vara en råtta där nere och går ner i källaren. Så sofie tar en sop kvast så vi kan visa bajset för mamma och danne. Så vi går in i mitt rum livrädda och tar upp bajset- Så går vi upp i hallen och ska kolla på bajset mot lampan. Vet ni va de är?. nej då vare jord?!  från mina fotboll skor.. HAHAH förstår ni va jag och sofie skratta!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0