when i look at you

Tjeeenixen.
kom precis hem. jag och bella har varit och kolla på min låtsas pappas
match på sörgärdet dom mötte gamla uppsala och när vi drog stog det iaf
2-0 till dannes lag :)).. idag efter skola åkte jag hem och bytte om sen så hade
jag jätte bråttom till tåg station.. så jag glömde min mobil hemma. Iaf
så åkte jag och bella till u-sala och vi gick på stan så träffa vi på söta maja&frida
där oxå :) .  Sen så gick jag & bella vidare på stan.. jag fick iaf med mig hem ett par
jeans,1 linne,1 stickad'? tröja och en klänning som jag ska ha när vi åker utomland
i december ;) ..

köra webb bilder... haha måste värkligen fixa min kamera & hämta min mobil sladd..








Kommentarer
Postat av: majsäään

men du är söt sötnos!

2010-09-02 @ 21:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0