2011-04-12

Tjenare. vad händer då? jo sitter faktiskt och fixar mina spotify. Har tagit bort alla listor och gör nya.. Fast endå skönt. Hade massor med låtar som jag inte ens lyssna på. När jag är klar med det ska jag ta nått och äta och sen så ska jag ut och springa. Struntar i fotbolls träningen idag?. Sandra ska iallafall följa med mig på Torsdag. Söt hon är, visst. Ska vissa er en grym app sen som heter Löpar appen (Ladda hem den) Den är awesome. Nu blev det fint väder också. Fan va nice. Det tråkiga är bara att jag har dåligt med batteri i mobilen och jag ska lyssna på musik. + så har jag laddaren hos Mamma. Blä!!

Bild från Maja (Läs hennes blogg här!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0