FREDAG!!!

Är hemma från en nice dag i huvudstaden. Vi samlades vi tågstation, där vi sedan började vår resa mot Stockholm. Juste för er som inte vet så åkte vi dit med Real gymnasiet. (Stylist) Så det var bra. Tog ungefär 2 timmar att komma fram. När vi kom fram fick vi fika och sånt. Efter ett tag dela dom upp oss i 2 olika grupper. Då dom pratade om själva stylistprogrammet och sen så visade dom olika grejer som dom brukar göra. När vi var klar med det kom det en professionelll make up artist. Hon pratade om hur det var att jobba som det och sånt. Hon va as skön. Satt och lyssna nån timme och hon sminkade också en tjej. Sen så åt vi mat och sen tog vi bussen tillbaka till Gävle. När vi kom fram till Gävle. Så gick jag hem till Olle och va där resten av kvällen Pappa kom och hämtade mig vid 1 tiden. Så nu är jag hemma och har ätiit Kinamat och ska nu gå och lägga mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0