I don't wanna break your heart, I just want a brand new start.

Tjenare Puddingar.  Idag hade vi engelska nationella.. Bajs på det. hihi nej då. Men fan va tråkigt det är att sitta själv och bara skriva.. Men men. Skol dagen gick annars fort. Nu är det bara den jobbigaste dagen kvar.. Som är imorgon. Hatar Torsdagar, fast älskar när dagen är klart. Nu ska jag nog faktiskt ut och springa? tror jag har fått nån sjukdom. Haha vill ut och springa hela tiden. Fast det är nog bara för jag lyssnar på party musik, så blir jag fest sugen + så vill jag träna. Så tror jag drar på spring byxerna och drar ut. Ja så får det fan bli, springer lite kortare idag tror jag faktiskt. Blir inte en mil iallafall.
Gammal bild från nån gång jag hade varit ute och sprungit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0