I Fredags!

Sandra och Jag klev upp vid 10 tiden. Då vi gick upp och gjorde mat. Sen vid 11 så skjutsa Mamma oss till tåget. Då Sandra hoppa av hos sig. Och jag hoppa av på stan. Gick till Strömvallen. Hade match och det gick väl helt okej. Vi vann matchen med 4-0. (fast det va bara tränings match) Sen efter matchen åkte jag hem till Mamma igen. Sov nån timme och sen så åt jag och efter det tog jag bussen till Sandra. Vi fixa oss och sen tog vi bussen till Fredrik. Där vi festa med härliga människor,Sjöng som aldrig förr,Lyssna på gamla klassiker,Stog på stolar och dansa och allt va vi nu gjorde. Tog bussen till Stan sen med Adina och några. Sen tog Jag och Sandra sista nattbussen hem. På bussen mötte vi Toni,Sofie och Massor med andra trevliga människor. Sen när jag kom hem gick jag och sov på  en gång.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är han på 4järde bilden? :)

2011-04-29 @ 16:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0