Lista!

SENASTE:
Dryck: Vatten
Telefonsamtalet: Julia
SMS: Toni
Sång du lyssnade på: Genom eld - Oskar linnros
Gången du grät: när vi va på auschwitz

HAR DU NÅGONSIN:

Har någon varit otrogen mot dig: Nja.. Svårt att förklara, haha!
Förlorat någon speciell person: FARMOR!
Varit deprimerad: Nej 
Varit så trött att du somnat sittandes: haha jämnt , speciellt nu på resan

DINA TRE FAVORITFÄRGER:

Färg 1: Rosa
Färg 2: Vit
Färg 3: Röd

I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: Ja
Fått ditt hjärta krossat: Nej
Skrattat så att du har börjat gråta: haha jämnt nu för tiden
Träffat någon som förändrat ditt liv: nja, det får vi se? ;)
Insett vilka som är dina äkta vänner: Jarrå
Fått reda på att någon har pratat om dig: Yes
Kysst en kompis: Ja 


BLANDAT:

Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Dom flesta
Har du några husdjur: Ja Fox. ( min kanin )
Vill du ändra ditt namn: Nej , men isåfall skulle jag vilja heta Nellie
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Vet inte faktiskt?
Vilken tid vaknade du idag: 06:57
Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov
Någonting som du längtar till: Helgen
Senaste gången du träffade din pappa: För 10 minuter sen kanske
En sak du skulle vilja ändra om i ditt liv: Att du va min
Vad lyssnar du på just nu: Pack up - Eliza Doolittle
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ja faktiskt
Vad gör dig irriterad just nu: En tjej
Vad är ditt namn: Ida
Singel/upptagen: Just nu skulle jag faktiskt vilja vara upptagen, damn!
Stjärntecken: Firre (Fisk)
Kille eller tjej: hund.. haha nej tjej
Grundskola: Älvboda Friskola
Gymnasie: Real,Guc,Borgis nått sånt kanske?
Högskola: - Polis grejen!
Hårfärg: blondina
Långt eller kort: Långt
Längd: 1.60 nånting
Vad gillar du gällande dig själv: Lite olika
Piercings: nooo
Tatueringar: nej
Höger eller vänster: Höger

DIN FÖRSTA:

Operation: har inte opererat mig 
Piercing: 
Bästa vän: Mina närmaste är mina bästa vänner
Sporten du spelade: Fotboll kanske?
Husdjur: Hund
Vaccination du minns: När jag gick i 3an kanske
Konsert: Den första som jag minns är på Darin med Julia eller barbados.
Förälskelse: haha Rasmus på Dagis, cute!


JUST NU:
Äter du: Ingenting
Dricker du: inget
Är du på väg att: Byta låt
Lyssnar du på: Feel the same 2011 - Stefan Gago
Väntar du på: ingenting..


DIN FRAMTID:

Vill du ha barn: Ja för fan
Vill du gifta dig: Ja typ 2 gånger haha!
Karriär i åtanke: Polischef  eller typ spion

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

Läppar eller ögon: Läpparna kanske, fast jag tänker ju först på Ögonen
Kramar eller pussar: Pussar
Kortare eller längre: Längre
Romantisk eller spontan: Spontan, blir så överdrivet annars, hihi
Snygg mage eller snygga armar: Båda , fast helst MAGE!!
Tatueringar eller piercingar: Inget, isf piercing i örat. 
Känslig eller inte: Inte, haha.
Ragg eller förhållande: Ragg är ju awesome. Men nu skulle jag vilja ha förhållande faktiskt.
Bråkstake eller tveksam: Jag vill ju inte va tillsammans med nån som slåss om det är det ni menar. Så tar Tveksam. haha

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: hihi Ja
Tappat glasögon eller linser: Nej
Krossat någons hjärta: Ja
Har du blivit arresterad: Vet inte
Gillat din killkompis (mer än som vän): Ja

TROR DU PÅ:
Dig själv: Jarrå
Mirakel: Kanske
Kärlek vid första ögonkastet: Nej , men vid sista ögonkastet.
Himlen: haha vadå tror på Himlen, ja jag ser den nu så?haha
Tomten: Ja
Att kyssas på första dejten: Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0