Fett med kärlek till lov!

Hejsan. Vakna sent idag. Fast det behövde jag , klev upp nånting vid ett tiden. Vakna av att Pappa ringde och sa att jag skulle kliva upp. Hihi. Så gick upp och gjorde mat åt mig och Ella. Satt vid datorn ett tag och sen gick jag ut och satt mig och sola ett litet tag. Vid halv 3 tiden gick Jag hem till Sofie och så kom Tessan och hämta oss så åkte vi ut till Älvkarleby.Firade Danne (min låtsas pappa) lite smått idag eftersom han fyllde år. Fast vi ska fira han på "riktigt" på Lördag. Vi grilla och spela fotboll och sånt. Sen fick vi skjuts hem av Tessan också. Stanna på affären och köpte glass och sen vidare in till stan. Hon släppte av oss hos Sofie. Då vi gick upp och lämna väskorna. Och sen gick vi och mötte en killkompis. Sen hem till Sofie igen. Jag gck iallafall hem för en stund sen , för hon skulle till Adrian. Nu ska jag kolla på film och smsa lite, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0