Igår!

Igår vid 3 tiden , så kom några från Dannes släkt hit. Vi åt Påskmat och sånt. Sen vid 7 tog jag bussen hem till Sandra. Va där ett tag sen tog Jag,Sandra och Johannes bussen till stan där vi mötte Sofie. Gick och hämta dricka och sen vidare till Sofie där vi fixa oss. Senare på kvällen åkte Jag,Johannes och Sandra ner på stan, gick till bollan och sånt. Sen tog vi 01.20 bussen till Andersberg. Olle och nån till kille kom och mötte oss. Så gick vi till en chill fest. Va där nån timme och sen gick vi och några till nån kille, kommer inte ihåg va han heter. Va kvar där ganska länge. Sen gick Jag,Sandra och Johannes hem till Johannes Pappa. När vi kom hem gjorde vi makaraoner och korv. Och sen efter det gick vi och la oss!
Vilken inlevelse Olle har, hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0