Torsdag

Hejsan.
Sandra och Jag fick sluta skolan klockan 11 idag för vi är så jävla bra!! Vi åkte ner på Stan och jag färga mina ögonbryn och sen gick vi och kolla lite på kläder och sen så gick vi och åt på Mingel och bar, Pasta sallad! Kanske hur gott som helst. Vi tog bussen hem vid 4-5 tiden tror jag. Åt grillat med Mamma och dom. Tränade även hemma.Mycket bra! Senare gick jag ut och sprang också. Sen när jag kom hem kolla Jag på BB med Mamma och Danne. Och sen nu har jag dunkat Veronica Maggio och duschat. Så ska vänta på att håret torkar och sen hoppa i säng. Jag,Sandra och Maja är ju ledig imorgon eftersom vi ska till Stockholm, På Real. Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0