3/8 - 5/8



Fredag 5/8
Mamma hämta mig hos Julia på morgon då vi åkte och hämta Sandra och Sandra. Åkte ut med båten till kläcken där vi va hela dagen och sen så åkte vi till bastuflotten och åkte ring. Fy fan gjorde världens vurpa.. haha. Åkte hem till mig fixa oss,åt matt och sen tog vi moppen till fiske campingen. Där vi spela mini golf,lyssna på trubbaduren och så. Senare på kvällen tog vi bussen in till stan.

Torsdag 4/8
Åkte båt till kläcken med Mamma,Danne,Felix och Felix kompis. Låg där hela dagen sola,bada,åt och spela strandtennis. Åkte till bastuflotten och åkte ring. Sen åkte jag hem fixa mig och sen tog jag bussen hem till Julia där hon och Fanny var. Vi grilla och sen satt vi och snacka. Sen senare på kvällen kom Tessan och Mirriam vi gick in och kolla på skräckfilm Fy fan va rädd jag var!!! Sen kom Bui och Johanna och skrämde skiten ur oss (vi var hemma själv hos Julia..) Fanny och Jag sov kvar.

Onsdag 3/8
Vakna hos Sandra. Vi gick till klappis sola och bada. Sen senare på dagen åkte jag hem. Träna lite och sen kolla jag på film med Mamma och Danne på kvällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0