Fredag och helg!

Hejsan. Missa bussen till skolan idag. Så mamma fick skjutsa mig till centrum där även Maja var eftersom hon också hade missa den. I skolan gick vi stadsvandring.. haha wow! Sen efter det gick vi och åt på Heartbreak där vi äter lunch varje dag. grymt. Efter skolan färga och noppa jag ögonbrynen. Sen tog jag bussen ut till skutskär mötte Julia och lite sånt dära. Sen tog vi bussen hem till mig. Åt mat. och sen så somna jag och sofie i 2 timmar. Julia väckte oss och då fixa vi oss och sen gick vi hem till Adam där det var typ "fest" eller vad man ska säga. Men vi drog hem efter en timme kanske. Och nu håller vi på lagar mat och ska kolla på film. oj vad långt inlägg..
snygg tjej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0