6/8 - 8/8

Måndag 8/8
Idag åkte Jag och Sandra till Valbo. Kolla på kläder och sen efter några timmar tog Jag bussen hem och Sandra hem till henne. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen åka hem till Julia, Får se vad vi hittar på!

Söndag 7/8
Tog bussen till älvkarleby, Skulle gå på marknaden med det regna så då orka vi inte gå. Gick hem till Mamma istället och packa väska till Pappa. Sen skjutsa Dannes oss till Sandra. Stanna även och hyrde film. Hos Sandra hämta vi godis och Jag mina kläder. Sen vidare hem till Pappa. Där vi kolla på film hela kvällen. Kolla även på One tree hill. Så nu är jag äntligen på säsong 6!!

Lördag 6/8
Pappa hämta upp mig så åkte vi till Öregrund. Sandra följde även med. Va där hela dagen. Fast sen så börja de spöregna så då ringe vi Pappa så hämta han oss och så åkte vi hem (till Gävle). Haha! Hoppa av hos Sandra. Där vi grilla och sen så fixa vi oss och så  tog vi bussen till campingen i Älvkarleby. Senare så tog Jag,Sandra och Sofie bussen in till stan. Sandra och Jag gick hem till Pappa och sov i lekstugan - för vi va ute låsta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0