vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer

Igår så vakna jag upp med världens huvudvärk,snorig och hosta.. Så gick och la mig i soffan och kolla på tv. Sen vid 3 tiden kom Sandra så börja vi fixa. Vid 5 tiden tog vi bussen till Skutskär, gick och mötte Berra. Och sen gick han hem och vi till Frida. Där det va fler tjejer och så åt vi mat och efterrätt och sen spela vi lite spel och frida öppna även paket och sånt. Senare på kvällen kom det fler folk och vi börja festa. Tog bussen hem vid halv 3. Åkte hem till Lukas och sov där. Men jag gick hem imorse för jag kunde inte sova. Tog ipren,nässpray och sen hostmedicin och sen gick jag och la mig på soffan. Somna och vakna typ hela tiden..
en bild på Frida igår. (som vi fira) Låna bilden från Maja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0