Helgen är redan slut...


Fredag.. Slutade skolan 1 då jag tog bussen hem. Tog det lungt hela dagen. skulle vara med Julia och Emma men så blev det inte. Så va med Tove istället och sov där på kvällen också.

Lördag.. Vakna hos Tove 10.40 eller nått sånt. Låg kvar i sängen och kolla på One tree hill. Vid 2 gick jag hem. Duscha och fixa mig sen så tog Jag och Sofie 4 bussen till Läkerol och kolla på Brynäs-Modo. Eftersom Tony spelar i Modo. Sen efter det kom pappa och hämta oss. Käka och sen gick Jag och Tove till Ica. Gick hem till henne sen och kolla på gamla bilder och sånt. Sen på kvällen gick jag hem och sov.

Söndag.. Imorse vakna jag vid halv 12. Tog bussen till stan vid halv 1. Gick och köpte 6 nya ringar & ögonfransböjare eftersom jag har tappat bort min. Sen gick jag och sola också. Åkte hem efter det och städa mitt rum och sen hoppade jag in i ducshen. Farfar och Helenas föräldrar kom hit vid 4 tiden. Då vi firade Ella som fyller 10 år imorgon. Hon fick mobil och Pengar. Sen har vi fikat och ätit. Och nu sitter jag och kollar på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0