Min helg!!

Hejsan tänkte berätta om min helg.
Fredag: Skulle åkt till Uppsala på morgonen. Men det va ju snöstorm så tågen va typ 2 timmar och 30 minuter försenat. Så då åkte jag hem igen och sov lite. Senare på dagen åkte jag till valbo, hitta inget. Mötte Mohamed på stan vi gick och fika och sen så åkte vi hem till Tove. På kvällen gick vi på Bio. Tove sov hos mig.

Lördag: Vakna tidigt. Gick upp och gjorde Lunch och kolla på Alpina:vm eller nått sånt. Vid 2 tiden kom Mamma och Tessan och hämta mig så åkte vi till Ip och åkte skridskor. Tove ville inte följa med så hon stanna hemma. Åkte skridskor en stund sen skjutsa Tessan hem mig igen. Hoppa in i duchsen. Sen vid 5 tiden gick Jag och Tove till Tågstation. Fast vi missa tåget så vi fick gå tillbaka hem.. fy fan va jag frös. Vi tog bussen vid 7 tiden till stan. Sen träffa vi Jakob medans vi vänta på bussen. Sen va vi bara hemma på kvällen och myste med att kolla på One tree hill och dipp och Morötter.

Söndag: Vakna vid 2 tiden.. hehe. Har kollat på SATC hela eftermiddagen. Ska fortsätta med det också. Imorgon är det ju skola. Så ska pallra mig hem vid 9 tiden också.. Men nu ska vi fortsätta med att ta det lungt.




Bilder från Tessans Facebook :).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0