Shut up and kiss me!

Hejsan. Idag var det ju nationella för alla nior. Jag tyckte inte det va nå svårt faktiskt.. Vissa frågor kanske va lite knasiga, men svara på alla frågor i alla fall, fast det va ju bara 80 minuter idag. Hoppas på ett bra resultat annars blir jag sjukt besviken.. Fast okej jag borde få sämre än dom andra som har tränat kanske, eller?. Slutade idag med musik då jag lärde mig att spela Zombie på Piano.  Bandet som jag är i och ett till band ska ha "konser" nästa gång vi har musik. Efter skolan tog jag bussen ner till stan. Köpte nytt buss kort eftersom mitt hade gått ut. Gick även till H&M för att se nya kollektionen som jag inte har sätt. Bara på Internet dock. Blev helt kär i 4 jackor?.. Men ska välja två av dom tror jag.. Sen så hitta jag även en klänning och Kavaj som jag vill ha. oj va långt det här inlägget blev.. Ska kolla på One tree hill nu, kan inte sluta kolla på det. Så jävla Bäst!!!! The Cranberries – Zombie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0