13.22 Sverige = 19.22 Thailand

Hej. Idag har vi varit på stranden hela dagen. Trodde seriöst jag skulle dö.... Åkte madrass efter båt med Pappa och Ella mitt ute i ingenstans... Ella satt och skratta hela vägen, medans jag satt och skrek att jag ville åka hem. Tänk om jag hade blivit haj mat.. Hahah läskigt.Aja iaf..  Ligger på altan nu och ska snart hoppa in i duschen så vi sen kan gå och äta. Ska inte göra nå speciellt ikväll.. Men imorgon ska vi på elefant ridning på morgon och sen på kvällen ska vi till Patong och shoppa :). Igår på kvällen så åkte vi till Central festival det är ett skit stort varuhus i Phuket town.Det var 5 våningar. Fast köpte bara ett par vita converse..
Bild från google

Kommentarer
Postat av: Danne

Härligt att ni har det bra...Upp med bilder från skräckresan på madrassen...

2011-01-28 @ 08:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0