Stil har man, Mode köper man!

Tjenixen. Kom hem från uppsala för en timme sen kanske. Va ju där med Linus,Maja,Jossan,Amanda,Julia och Emma. Hahah ni ska bara veta hur jävla kul vi har haft. Sjukt rolig dag. Jag glömde min mobil på tåget, Men som tur var tog Linus den när vi hoppa av. Tack Gud! Sen så glömde jag min kasse med en klänning och en "magtröja" på toan upp där på Åhlens.... Fast som tur var låg den kvar när jag kom på det.. hahah ååh jag är så klumpig... Linus kommentarer är så sjukt sköna. Fattar inte va han får allt i från. Jajaja. Sen så vid 6 tiden åkte vi till Guc. Kolla på olika programmen sen prata vi med en av lärarna på Turism, Hon hade klippt ut mig och emma eftersom vi va i tidningen och satt upp på Guc.. Vilket skämt. + så kallar hon mig hela tiden för Sannas lillesyrra?  Låter som jag är as liten, när man säger LILLEsyrra.
Men nu måste jag gå och sova, puss och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0