Tove+Ida=Galet!

Är hemma nu efter att åkte skridskor i 1½ timme ungefär, Grilla även korv där borta. Mysigt. Körde hockey matcher och allt möjligt. Fast tråkig som Tove är så ångra hon sig och inte skulle åka. Gick sen gick vi hem och åkte skoter. Haha Tove hållde på köra in i en Gran när vi hade full fart, Gud va så jävla nära. Va på väg och hoppa av i farten, Men hon klara det. Sen så när jag körde, Så körde vi fast för det va så jävla mycket lös snö + så fanns det ingen väg att köra förutom att köra ner i ett "stup". Har även spelar kinect. Tove duschar nu och jag väntar på att hon ska bli klar så jag kan hoppa in. Vi orkar inte basta. Börjar känna att jag är jätte hungrig nu, dom har inte ens börja med maten än..Nu kom även Sofie hem!
Lägger in bilder senare,Tove måste skicka dom först. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0