00:03 - Jag borde sova , ska upp tidigt imorgon!

Hejsan. Håller på väljer kläder tills imorgon då Jag,Jossan och Maja åker till Skansken. Ska va där när det är allsång på skansen för att se bästa Håkan!! Jag kommer va typ världens lyckligaste imorgon. Dock ska vi köa från 10 till 8 på kvällen, men va fan. Hoppas det är sol så man kan steka lite. Juste sitte också och rensar bort vänner på facebook. Men är typ rädd för att ta bort vissa, för vissa kan man ju känna och råka ta bort för man tror man inte känner dom.. Eller om man tar typ bort sånna som man pratar med ibland, gamla godingar som man träffat på semestern eller på annat skoj.. Hade iallafall 2340 när jag började ska försöka få bort ganska många iallafall!!!
snygg!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0