Lördag och Söndag

LÖRDAG:
När jag kom hem i Tisdags, åkte jag till Stan och mötte Julia. Vi fick skjuts av hennes mamma till min Pappa. Lämna väskorna och gick ner på stan. Träffa massor med folk vissa som man inte har träffat på sjukt länge så de va roligt. Senare så gick vi hem till Dennis och kolla på film medans vi väntade på några. Sen så är resten av kvällen hemlig! ;)



SÖNDAG:
Julias mamma hämtade oss, sen åkte vi och handla lite frulle. Åkte iväg till Uppsala där vi kollade på cross. Tror jag aldrig har varit så trött i hela mitt liv, som jag var igår.. Julia och Jag gick och sov nån timme i bilen också.. hahah. Åkte hem vid 5 tiden. När vi kom hem så åt vi mat och kolla på film, båda två somna.. Pappa hämta mig på kvällen. Då vi åkte till affären och hämta min packning hos Mamma. När jag kom hem så bada jag och sen gick jag och kolla på  One tree hill.

Så här trött var jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0