Lördag!

Vakna hos  Julia klockan 10!! Väckte henne och sen kolla vi på några till avsnitt av desperate housewives. Efter nån timme klädde vi på oss och färga ögonbrynen.  Sen cykla vi till centrum och där i från tog vi bussen in till stan. Fixa lite grejer. Och sen fick vi sitta och vänta på tåget i 45 minuter.. Sandra hoppa på i Furuvik och Julia hoppa av i skutskär. Jag och Sandra gick hem till mig. Börja fixa oss och efter ett tag kom även Maja. Gick hem till Ellen vid halv 7 tiden. Då vi åt god mat och börja dricka lite lätt. Sen rulla det in fler och fler folk och då börja festen! Vid halv 2 eller nått sånt så drog Jag,Emma och Ludde hem till mig och gjorde mat och sen gick vi hem till Lucas där det va lite folk. Efter nån kvart eller nått sånt så drog vi hem till mig och bada och basta. Sen så sov Emma,Ludde och Oliver kvar här. Fast Oliver drog ungefär 5 på morgonen. haha!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0