Söndag!

Vakna tidigt på morgon. Efter nån timme vakna Ludde och Emma också, men Emma åkte hem på en gång. Jag och Ludde åt mat och efter ett tag så gick vi hem till Lucas för han hade glömt sin jacka. Va kvar där ett tag, Men sen gick jag hem och satt på mig tränings kläder. Gick hem till Maja som bor skit långt bort.. Hämta en film jag hade glömt kvar där och sen så låg vi på hennes studsmatta och snacka om gårdagen och sen kom Mamma och hämta mig. Duscha och städa på rummet hela dagen typ. Åkte och hämta Sofie på jobbet med Mamma så övningskörde hon och sen så åkte vi hem. Cykla till vattenskid klubben men när vi nästan va framme drog alla till Lucas. Så vi gick också dit. Va där till halv 2 på natten då Jag och Sofie gick hem och gjorde mat och kolla på film.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0