'Cause now I'm breaking up with God I've had it with shame, I've had it with sorrow

Måndag
Va på Gävle strand med några härliga brudar och sen vid 11-12 tiden gick Jag och Julia till Victor. Kolla på film osv.. Julias bror hämta oss på natten, åkte hem till henne och sov.

Tisdag
Klev upp vid 9 tiden.. Tog bussen ut till Harnäs där jag va barnvakt åt mina låtsas kusiner från 10-15.30. Sandra kom till dom vid 12 tiden också och gjorde mig sällskap. Så tiden rulla på ganska fort faktiskt. Sen åkte vi hem till Sandra och fixa oss tog bussen in till stan och åt Kyckling sallad på Mingel och bar. Sen tog vi bussen hem till Alex där han och Adam var. Vi kolla först på Allsång på skansen och sen en skräckfilm vi börja även att kolla på Due date, men vi lärde ta bussen hem mitt i filmen för sista bussen går klockan 12.. Tog bussen hem till Sandra och sov.

Onsdag
Vakna vid 11 tror jag?. Sandra hade redan vaknat som vanligt. Vi gjorde mat och sedan tog vi med oss lite matsäck och gick och la oss vid klappis. Efter ett tag kom även Maja. Vi låg där hela dagen och spela kort och annat. Senare på eftermiddagen fixa vi oss hos Sandra och sen tog vi bussen till stan, Gick och kolla lite på kläder och sen köpte vi mat på Waynes och gick och satt oss i boulognern. Sen vid 8 tog vi bussen hem. Kolla på fotbollen och åt mat när jag kom hem. Sen gick jag och la mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0