Lördag och Söndag!

God kväll.  Oj klockan bara tickar förbi.. Borde gå och lägga mig, men håller på fixar lite på mitt rum.  Igår så åkte jag och mamma och hämta Sofie,Lilian och Lilians storebror på Arlanda. Dom har varit i Alanya i 1 vecka. Så dom va bruna och fina när vi kom och hämta dom. Stanna på max och åt lite mat och sen åkte vi och lämna dom och sen när vi kom hem till oss. Så somna jag på soffan framför Gais - Gif. Gif vann iallafall. När jag vakna så cykla jag hem till Maja. Vi åkte och hyrde 3 filmer, fransk hot dog och mjukglass.. Mums! Träffa även på Calle och David så stanna ett tag och prata med dom. Sen hem till Maja och kolla nästan på 2 filmer sen somna båda två. Idag hade vi twilight maraton och sen kolla vi även på andra filmer efter. Kolla på film från 11 på morgon till 10 på kvällen idag.. haha. vid 10 cykla jag hem. När jag kom hem åt jag lite mat och sen hoppa jag in i duschen, sen nu sitter jag här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0