Det är vad du gör och säger som gör dig till den du är!

Hejsan. Maja åkte hem för en stund sen.. Igår mitt på dagen så såkte jag ner på stan och mötte Julia och Tessan. Vi bestämde oss för att gå och fika, vi gick till Waynes och satt oss där. Beställde kyckling sallad istället för att fika. Men det va lika bra för vi satt där till 7 tiden. Då vi mötte upp Maja också. Så jag och maja åkte hem till henne hon packa väskan och sånt. Sen tog vi bussen in till stan igen. Gick och köpte godis och sen tog vi bussen hem till mig. Vi fixa massor med gott och gick ut till lekstugan. Vi skulle vart med Adam och Alex på kvällen men det blev inte så.. Men men. Så vi gick ut på kvällen och tog en promenad snacka och sånt. Sen på kvällen körde vi även sms roulett. Somna nånting vid 3 på kvällen. Vakna vid 12. Då vi låg kvar ett tag och sen klev vi upp. Gjorde chiken bits med ris också. Sen så tog hon bussen hem. Så nu sitter jag här och ska ta och hoppa in i duschen. Syns efter det, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0